UMAWIANIE I POTWIERDZANIE WIZYT

Wizyty umawiać można telefonicznie lub osobiście od poniedziałku do piątku

  • Kiedy wystąpi sytuacja, gdy dowiedzą się Państwo, iż nie będą mogli stawić się na umówioną wizytę, bardzo prosimy o informację z wyprzedzeniem – pozwoli to na odpowiednie zaplanowanie tego czasu i zaoferowanie go oczekującym pacjentom
  • Aby potwierdzić umówioną wizytę, dzień przed planowym terminem spotkania dzwonimy lub/i wysyłamy sms do pacjenta celem potwierdzenia wizyty (wizyty poniedziałkowe potwierdzamy w piątek)
  • W sytuacji braku potwierdzenia wizyty (gdy pacjent nie oddzwoni lub nie odpisze na SMS-a), wykreślamy wizytę z terminarza i oferujemy ją pierwszemu oczekującemu pacjentowi
  • Gdy pacjent nie pojawi się na umówioną i potwierdzoną wizytę, umieszczamy stosowną adnotację w karcie pacjenta
  • W sytuacji, gdy pacjent nie pojawi się na umówioną wizytę, przed umówieniem kolejnej wizyty zobowiązany będzie do wpłacenia kwoty 100 zł na poczet kolejnej wizyty; kwota 100 zł musi zostać wpłacona na konto gabinetu lub osobiście najpóźniej na 1 dzień roboczy przed planowaną wizytą; w przypadku niepojawienia się na tej wizycie wpłacona kwota przepadnie, jeśli wizyta odbędzie się, zostanie ona rozliczona w koszcie wizyty
  • Ze względu na specyfikę naszych usług może zdarzyć się opóźnienie, szanując Państwa czas, staramy się informować o tym z wyprzedzeniem telefonicznie lub na miejscu, jeśli opóźnienie zdarzy się tuż przed wizytą. Prosimy zrozumienie dla sporadycznych kilkunastominutowych opóźnień

Copyright © 2021 Stomatologia Drozd - Wszelkie prawa zastrzeżone | strony internetowe r4y.pl